პროექტი

პროექტი

1.პროექტის სახელწოდება
საქართველოს დაცული ტერიტორიები
2. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
მაგული დეკანაძე
3. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
 dekanadzemaguli0@gmail.ge

4. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
http://bunebismetyvelebaeteri.blogspot.com/p/blog-page_38.html
5. პროექტის მთავარი თემა
საქართველოში არსებული დაცული ტერიტორიების გაცნობა და  საქართველოს  ბიომრავალფეროვნება

6. პროექტის აქტუალურობა
         21-საუკუნის პრობლემა : ბიომრავალფეროვნების  საფრთხეები,დაცული ტერიტორიების მნიშვნელობა საქართველოსათვის  ,ბრაკონიერობა.


7.პროექტის მიზნები
   ბუნების  სწავლება პროექტის მეშვეობით.  ბუნების დაცვა ,დაცული ტერიტორიების გაცნობა, სოციალური  და პრეზტაციის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.


8.საგნებთნ/ საგნობრივ ჯგუფებთნ/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთნ კავშირში
Sedegi TvalsaCinoa, Tu moswavle:
 bun. VI.10. moswavles SeuZlia garemosdacviTi RonisZiebebis
gatareba, maTi mniSvnelobis aRwera da dasabuTeba

CamoTvlis saqarTveloSi arsebul dacul teritoriebs da
saubrobs maT mniSvnelobaze;
 iyenebs sxvadasxva wyaros (mag. saqarTvelos wiTeli nusxa,
wiTeli wigni) daculi obieqtebis Sesaxeb informaciis Sesagroveblad
da monawileobs garemosdacviTi ideebis popularizaciaSi;
საგანთაშორი კავშირი: ისტ-ი, ისტორიასთნ

9. მოსაწავლეთა ასაკი
ბუნება, დაწყებითი  საფეხური, მე-68კლასი

10. ვადები/ხანგრძლივობა
ხანგრძლივობა ოთხი კვირა, თვითოეული ეტაპი  გაწერილია  ერთ კვირაზე  .

  
11. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტი ,რაც შეიძლება შეიქმნას
    ინფორმატიკაში მიღებულ  ცოდნას გამოიყებებენ პროექტის საპრეზენტაციო ნაწილის მომზადებაში.იციან ვორდში მუშაობა და ინტერნეტით სარგებლობა.

12.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
პროექტის განხორციელების   რირველ  ეტაპზე  სამუშაო განაწილდა ჯგუფეებს შორის, შედგა 9  ჯგუფი  და სამუშაო ოთხ  ეტაპად დაიგეგმა , დრო  განაწილებულია ოთხ კვირაზე.მოსწავლეებს ვასწავლე წინასწარ საჭირო ტერმინოლოგია.
1 ჯგუფი-ბორჯომ-ხარაგაულის ეროვნული პარკი     
2 ჯგუფი --ლაგოდეხის ნაკრძალი
3 ჯგუფი-- სათაფლიის კასტული მღვიმე  
4 ჯგუფი--თუშეთის დაცული ლანჩაპტი     
5 ჯგუფი--ოკაცეს კანიონი
6 ჯგუფი----კინტრიშის ნაკრძალი
7 ჯგუფი-----ვაშლოვანის ნაკრძალი   შამათავა, 
8ჯგუფი   -----კოლხეთის ნაკრძალი
9ჯგუფი-----მტირალას ეროვნული პარკი 

პირველ ეტაპზე -მოძიება საჭირო ინფორმაციის ინტერმეტ და დამატებითი ლიტერატურიდან.
   მეორე   ეტაპზე-მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება ,დახარისხება.
   მესამე ეტაპზე-  ამზადებენ დამსწრე საზოგადოებისთვის პრეზენტაციას   და კედლის გაზეთს.
 მეოთხე ეტაპი- დაგეგმვა და ჩატარება სკოლის ბაზაზე პროექტის პრეზენტაციის,   სადაც მოწვეული იქნება დამსწრე საზოგადოება.

13.პროექტის  საჭირო ძირითადი რესურსები 



1)      ადამიანური რესურსები
მასწავლებელი, მოსწავლეები,  დამსწრე საზოგადოება.
2)      ტექნიკური აღჭურვილობა
ციფრული ფოტოაპარატი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი
Wikipedia, google.ge,   დაცული ტერიტორიების სააგენტო


პროექტის    შეფასების რუბრიკა

1
მოძიებული ინფორმაციის  შესაბამისობა   თემასთან

1-2
2
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
1-2
3
პროექტის   პრეზენტაციო მხარე
1-2
4
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
1-2
5
 თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
1

Comments

Popular posts from this blog

მეხუთე დღე