პროექტი
პროექტი
1.პროექტის სახელწოდება
|
საქართველოს დაცული ტერიტორიები
|
2. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
|
მაგული დეკანაძე
|
3. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
|
dekanadzemaguli0@gmail.ge
|
4. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://bunebismetyvelebaeteri.blogspot.com/p/blog-page_38.html
|
5. პროექტის მთავარი თემა
|
საქართველოში არსებული დაცული ტერიტორიების გაცნობა და საქართველოს ბიომრავალფეროვნება
|
6. პროექტის აქტუალურობა
|
21-საუკუნის პრობლემა : ბიომრავალფეროვნების საფრთხეები,დაცული ტერიტორიების მნიშვნელობა საქართველოსათვის ,ბრაკონიერობა.
|
7.პროექტის მიზნები
|
ბუნების სწავლება პროექტის მეშვეობით. ბუნების დაცვა ,დაცული ტერიტორიების გაცნობა, სოციალური და პრეზტაციის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
|
8.საგნებთნ/ საგნობრივ ჯგუფებთნ/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთნ კავშირში
|
Sedegi TvalsaCinoa, Tu moswavle:
bun. VI.10. moswavles SeuZlia garemosdacviTi RonisZiebebis
gatareba, maTi mniSvnelobis aRwera da dasabuTeba
●CamoTvlis saqarTveloSi arsebul dacul teritoriebs da
saubrobs maT mniSvnelobaze;
●iyenebs sxvadasxva wyaros (mag. saqarTvelos wiTeli nusxa,
wiTeli wigni) daculi obieqtebis Sesaxeb informaciis Sesagroveblad
da monawileobs garemosdacviTi ideebis popularizaciaSi;
საგანთაშორი კავშირი: ისტ-ი, ისტორიასთნ
|
9. მოსაწავლეთა ასაკი
|
ბუნება, დაწყებითი საფეხური, მე-68კლასი
|
10. ვადები/ხანგრძლივობა
|
ხანგრძლივობა ოთხი კვირა, თვითოეული ეტაპი გაწერილია ერთ კვირაზე .
|
11. მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტი ,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
ინფორმატიკაში მიღებულ ცოდნას გამოიყებებენ პროექტის საპრეზენტაციო ნაწილის მომზადებაში.იციან ვორდში მუშაობა და ინტერნეტით სარგებლობა.
|
12.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
პროექტის განხორციელების რირველ ეტაპზე სამუშაო განაწილდა ჯგუფეებს შორის, შედგა 9 ჯგუფი და სამუშაო ოთხ ეტაპად დაიგეგმა , დრო განაწილებულია ოთხ კვირაზე.მოსწავლეებს ვასწავლე წინასწარ საჭირო ტერმინოლოგია.
1 ჯგუფი-ბორჯომ-ხარაგაულის ეროვნული პარკი
2 ჯგუფი --ლაგოდეხის ნაკრძალი
3 ჯგუფი-- სათაფლიის კასტული მღვიმე
4 ჯგუფი--თუშეთის დაცული ლანჩაპტი
5 ჯგუფი--ოკაცეს კანიონი
6 ჯგუფი----კინტრიშის ნაკრძალი
7 ჯგუფი-----ვაშლოვანის ნაკრძალი შამათავა,
8ჯგუფი -----კოლხეთის ნაკრძალი
9ჯგუფი-----მტირალას ეროვნული პარკი
პირველ ეტაპზე -მოძიება საჭირო ინფორმაციის ინტერმეტ და დამატებითი ლიტერატურიდან.
მეორე ეტაპზე-მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება ,დახარისხება.
მესამე ეტაპზე- ამზადებენ დამსწრე საზოგადოებისთვის პრეზენტაციას და კედლის გაზეთს.
მეოთხე ეტაპი- დაგეგმვა და ჩატარება სკოლის ბაზაზე პროექტის პრეზენტაციის, სადაც მოწვეული იქნება დამსწრე საზოგადოება.
|
13.პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
1) ადამიანური რესურსები
მასწავლებელი, მოსწავლეები, დამსწრე საზოგადოება.
2) ტექნიკური აღჭურვილობა
ციფრული ფოტოაპარატი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი
Wikipedia, google.ge, დაცული ტერიტორიების სააგენტო
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1
|
Comments
Post a Comment